NYX Powder Blushes (Part 1)

  Σήμερα θα ήθελα να σας δείξω μια μικρή συλλογή που έχω από ρουζ της εταιρίας NYX! Τα συγκεκριμένα ρουζ, όπως και την ίδια την εταιρία, τα ανακάλυψα από κάποια videos στο youtube και μπορώ να πω πως έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη από τα προϊόντα τους!


 Όσον αφορά τα ρουζ, έχουν πολύ καλή απόδοση χρώματος, είναι πολύ εύκολα στην εφαρμογή και διαρκούν πολλές ώρες! Η Nyx τα βγάζει σε 27 αποχρώσεις (!), τα περισσότερα εκ των οποίων είναι ματ, γεγονός που προσωπικά εκτιμώ πολύ (δεδομένης της λιπαρής επιδερμίδας μου).
 Επίσης, είναι πολύ οικονομικά! Πιο συγκεκριμένα, μπορείτε να τα βρείτε στο Cherry Culture, για 4,50$ το ένα, δηλαδή 3,47 ευρώ! (+έξοδα αποστολής ). Σημ: Το Cherry Culture έχει πολύ συχνά 25% έκπτωση, όπου μπορείτε να τα παραγγείλετε ακόμη πιο φθηνά!Ας ξεκινήσουμε λοιπόν:


Nyx Powder Blush in ANGEL
 Το Angel είναι ένα απαλό τριανταφυλλί-ροζ χρώμα με ματ τελείωμα, το οποίο επιλέγω συνήθως όταν θέλω να κινηθώ σε πιο φυσικούς τόνους. Πιστεύω πως το συγκεκριμένο απευθύνεται περισσότερο σε ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες!

Nyx Powder Blush in NATURAL
 ΤοNatural είναι ένα πανέμορφο φυσικό ροδακινί ροζ χρώμα, με ματ τελείωμα και πολύ καλό pigmentation! Πολύ κολακευτικό, ιδιαίτερα σε ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες! Είναι ιδανικό για καθημερινό φυσικό μακιγιάζ! (Το συγκεκριμένο το έχω συμπεριλάβει και στα Favorites of 2011)

Nyx Powder Blush in PEACH
Το Peach ενώ φαίνεται πως μοιάζει αρκετά με το Natural, στην πραγματικότητα δείχνει αρκετά πιο φωτεινό κατά την εφαρμογή! Σίγουρα δεν θα το περιέγραφα ως ροδακινί, αλλά ως ανοιχτό γλυκό ροζ! Το προτιμώ περισσότερο τους καλοκαιρινούς μήνες, ίσως και εξαιτίας του ονόματός του!

Angel - Natural - Peach

 Ελπίζω να σας άρεσαν! 
Θα ακολουθήσει και Part 2 με περισσότερα Nyx Blushes!!!



8 comments:

  1. Anonymous4.1.12

    Πολυ ομορφα ειναι! Ξερεις ποσες φορες μπηκα στο cherryculture.com και τελικα δεν πηρα τιποτα? Δεν ξερω γιατι... Το πρωτο νομιζω θα μου πηγαινει, θα μπω να το κοιταξω! Σου ειπα οτι πηρα πινελα εεε??? Α, ναι στο ειπα! Περιμενω πως και πως να ερθουν!

    ReplyDelete
  2. einai polu wraio kai genika ta proionta NYX einai polu kala ta exw dokimasei kai mou aresoun kai sunexizw na ta agorasw
    des to giveaway sto blog mou
    http://distinguisheddiva.blogspot.com/2012/01/giveaway-vintage-owl-ring.html

    ReplyDelete
  3. Hello!!! Καταρχήν να σου ευχηθώ Καλή Χρονια. Θέλω να σε ευχαριστήσω και για το βραβειάκι που μου έδωσες και να σε καλωσορίσω στο blogging.
    Όσο για τα NYX blushes αν και μόλις προ 15 ημερών έφτασε - το πρώτο για μένα - το λάτρεψα. Πήρα το cocoa, πολύ φυσικό χρώμα με ένα καφε-ροζέ τόνο και τέλεια υφή, ματ όπως τα περιέγραψες και με πολύ καλό pigmentation. Περιμένω και το Part 2 να δω τι άλλα προτείνεις. Φιλάκια! :)

    ReplyDelete
  4. @Christina
    xa xa xa!!!! Είσαι απίστευτη!!! ;-)
    Πάντως τα ρουζ της Nyx πρέπει να τα δοκιμάσεις!
    Εγώ τα λατρεύω! Όπως και την τιμή τους...
    Μπορώ να δοκιμάζω όσα πιστεύω πως θα μου αρέσουν χωρίς δισταγμό! ;-) xxx

    @Mariza
    Καλή Χρονιά και σε σένα γλυκιά Μαρίζα!
    Μου αρέσει πολύ το Blog σου!
    Το cocoa δεν το έχω (ακόμη), θα το δοκιμάσω όμως!
    Μου αρέσει πολύ το πόσο φυσικά φαίνονται όλα τα χρώματα! Τα κάνει πολύ ευκολοφόρετα!
    Φιλιά xxx

    ReplyDelete
  5. Θέλω πολύ να τα δοκιμάσω επειδή έχω ακούσει πολλά θετικά σχόλια
    αλλά ακόμη πιο πολύ θέλω να δοκιμάσω τα κρεμώδη blushes της εταιρίας, έχεις δοκιμάσει κάποιο? Περιμένω το part 2!

    ReplyDelete
  6. @smugnificent
    Η αλήθεια είναι πως με τα cream blushes ήμουν πιο διστακτική, μιας και δεν είχα δοκιμάσει κάποιο γενικότερα! Ωστόσο, τα δοκίμασα και είμαι ενθουσιασμένη από την ποιότητά τους! Σκεφτόμουν να κάνω σύντομα κάποιο review αλλά μάλλον θα το επισπεύσω εφόσον σε ενδιαφέρει!
    xxx

    ReplyDelete
  7. πω πω τελεια φαινονται!!!! κ ειναι κ οικονομικα... δεν εχω δοκιμασει τα προιοντα της εταιριας αν και τα ξερω... νομιζω ομως οτι συντομα θα το κανω...

    thx

    ReplyDelete
  8. χεχε κ γω το angel και το natural σκεφτόμουν μεταξύ αυτών που λέω να πάρω!!! =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...