BB Cream by Garnier

 Πριν από ένα μήνα περίπου η γλυκιά Κερασία διοργάνωσε ένα διαγωνισμό στο blog της με δώρο 5 BB Creams από την Garnier! Μια από τις νικήτριες λοιπόν ήμουν κι εγώ και θέλω να την ευχαριστήσω πολύ πολύ για την ευκαιρία που μου έδωσε να τη δοκιμάσω!


 Όταν άκουσα για την ύπαρξη της συγκεκριμένης κρέμας, το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν πως ένα τέτοιο προϊόν 5 σε 1 μπορεί να σου λύσει τα χέρια! Ειδικά τις πρωινές ώρες, που λίγο πολύ όλες μας βιαζόμαστε, δεν υπάρχει χρόνος για εξτρά βήματα! Το δεύτερο πράγμα ήταν πως θα μπορούσα να αντικαταστήσω, έστω για τις πρωινές ώρες, το foundation ώστε να μη βαραίνω πολύ το πρόσωπό μου!

 Η Garnier υποστηρίζει πως:
  • Χαρίζει ομοιόμορφη όψη στην επιδερμίδα
  • Καλύπτει τις λεπτές γραμμές και τις ατέλειες
  • Προσφέρει 24ωρη ενυδάτωση
  • Ενισχύει τη λάμψη της επιδερμίδας
  • Προστατεύει την επιδερμίδα με SFP 15
 Κυκλοφορεί σε δύο αποχρώσεις ( 02-Light και 03-Medium), η συσκευασία περιέχει 50ml προϊόντος και θα την βρείτε στα περισσότερα πολυκαταστήματα στην τιμή των 9,99€.



 Πρώτες εντυπώσεις
  • Είναι αρκετά οικονομική!
  • Η συσκευασία της είναι πολύ εύχρηστη!
  • Η κρέμα έχει μορφή mousse και η υφή της είναι πολύ απαλή!
  • Έχει μια πολύ χαρακτηριστική μυρωδιά λουλουδιών και φρούτων!
  • Θα προτιμούσα μεγαλύτερο δείκτη προστασίας, ειδικά για τους καλοκαιρινούς μήνες!


Δεύτερες σκέψεις:
  • Όπως βλέπετε, μια μικρή ποσότητα αρκεί για όλο το πρόσωπο!
  •  Απλώνεται πολύ εύκολα και απορροφάται σχεδόν αμέσως!
  • Προσφέρει πολύ ελαφριά κάλυψη, όπως μια ενυδατική με χρώμα!
  • Δυστυχώς η συγκεκριμένη απόχρωση είναι λίγο σκούρη για τη δική μου επιδερμίδα...


 Ωστόσο το μεγαλύτερό μου παράπονο είναι πως μετά την εφαρμογή αφήνει στο τελείωμά της μια γυαλάδα!Δεδομένης της λιπαρής επιδερμίδας μου, αυτό για μένα δεν είναι το ιδανικότερο!Δοκίμασα να χρησιμοποιήσω πούδρα ώστε να μετριάσω τη γυαλάδα, ωστόσο το αποτέλεσμα ήταν προσωρινό, αφού μετά από λίγο η λιπαρότητα επανήλθε!Πιστεύω πως σε κανονικές προς μικτές επιδερμίδες θα ταίριαζε πολύ περισσότερο, μιας και είναι αρκετά ενυδατική!


Εσείς έχετε δοκιμάσει την BB Cream της Garnier?
Ποιά είναι η δική σας άποψη γι'αυτήν?  


9 comments:

  1. oles oses dokimasame tin bb cream ta idia eipam peripou kai egw tin vreika poli lipari ala apo pano vazo to mineral foundation mou pou einai se moerfi poudras kai mia xara to krataei :) xo

    ReplyDelete
  2. @glittermeup
    Νομίζω πως αυτός είναι και ο σκοπός της...να μπαίνει πριν το foundation! Απλά νομίζω πως όλες μας λίγο πολύ θα θέλαμε να το αντικαταστήσουμε για να κάνουμε τη ζωή μας ευκολότερη! Πάντως κι εγώ όταν την χρησιμοποιώ πριν το foundation δεν έχω κανένα πρόβλημα!

    ReplyDelete
  3. Έχει αυτό το λιπαρό τελείωμα γιατί το dewy face είναι πολύ στη μόδα... Ίσως είναι καλύτερη για το χειμώνα, δε μπορώ να φανταστώ να τη φορέσω το καλοκαίρι με τις πολλές ζέστες! Αν δεν την έχεις στο πρόσωπό σου για πολλές ώρες, δεν είναι κακή! xx

    ReplyDelete
  4. Anonymous1.3.12

    Είμαι ακριβώς της ίδιας άποψης με σένα σε όλα.......δεν μου πολυάρεσε και την φοράω μόνο πρωινές ώρες,και εκείνο όχι συνέχεια!! Άσε που μου είναι και σε μένα σκούρη απόχρωση.....φιλάκια κορίτσι

    ReplyDelete
  5. yu have been tagged dear.http://rossiebeauty.blogspot.com/2012/03/11-questions-tag.html

    ReplyDelete
  6. Tη δοκίμασα και εγω και έμεινα αρκετά ικανοποιημένη..Για το χειμώνα είναι οτι πρέπει!

    ReplyDelete
  7. Την έχω δοκιμάσει και εγώ, συγκεκριμένα την 02-light και έμεινα αρκετά ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα. Χωρίς να βαραίνει, είναι ότι πρέπει για πρωινές ώρες.Το βράδυ, για ένα αποτέλεσμα με περισσότερη κάλυψη, χρησιμοποιώ και foundation.

    http://thescentofglamour.blogspot.com/
    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Η BB Cream είναι πολύ ωραία! Για τις κοπέλες που έχουν λιπαρή επιδερμίδα έχει βγει ειδική BB Cream που είναι σε πιο λεπτό σωληνάκι! :) Πιστεύω ότι θα σου πηγαίνει καλύτερα αυτή!

    Υπέροχο το blog σου!

    Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
  9. Ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο στο blog μου! Σε ακολούθησα via gfc! I hope u follow back!

    φιλιά
    FashionEvELand | FEEL

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...