Giveaway! Win a Gold Travalo! -Closed-


 Είναι καιρός τώρα που ήθελα να διοργανώσω ένα διαγωνισμό, θέλοντας να ανταποδώσω την αγάπη που εισπράττω από εσάς και να σας ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου για τα όμορφα σχόλια και τα μηνύματά σας! Όταν πήρα στα χέρια μου το Travalo, το λάτρεψα από την πρώτη στιγμή! Έχω τρέλα με τα αρώματα και η ιδέα και μόνο ενός τέτοιου gadget, που θα μου επέτρεπε να έχω πάντα μαζί μου το αγαπημένο μου άρωμα (χωρίς να κουβαλάω ολόκληρο το μπουκάλι-με τους γνωστούς κινδύνους) με ενθουσίασε πολύ!!

 Το Travalo είναι ένα πατενταρισμένο atomizer, το οποίο μπορείτε να το γεμίσετε με το αγαπημένο σας άρωμα και να το πάρετε μαζί σας παντού! Είναι μικρό και ελαφρύ (σε μέγεθος ενός κραγιόν), γεμίζει πανεύκολα (μέσα σε δευτερόλεπτα), έχει ειδικό παραθυράκι για να μπορείτε να βλέπετε την ποσότητα του αρώματος που περιέχει και προσφέρει 50 ψεκασμούς!! Ιδανικό αξεσουάρ για μέσα στην τσάντα αλλά και απαραίτητο για τις καλοκαιρινές διακοπές που ολοένα και πλησιάζουν!




 Το Travalo atomizer θα το βρείτε στο e-aroma.gr σε τέσσερις απίστευτες αποχρώσεις και εκπληκτική τιμή! Έχω τη χαρά λοιπόν, να φιλοξενήσω αυτό το διαγωνισμό, στον οποίο το e-aroma.gr  θα προσφέρει ένα Travalo σε χρυσή απόχρωση για μία ή έναν τυχερό από εσάς!  Σ'αυτό το σημείο, θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά το e-aroma.gr γι'αυτήν την τόσο όμορφη χειρονομία!


THE GIVEAWAY IS CLOSSED


 Για να λάβετε μέρος στο διαγωνισμό συμπληρώστε την παραπάνω φόρμα!
 Ο διαγωνισμός θα λήξει στις 30 Ιουνίου 2012


GOOD LUCK GIRLS!!!


 Super Προσφορά! Με την αγορά δύο τεμαχίων Travalo atomizer από το e-aroma.gr κερδίζετε τα έξοδα αποστολής, αρκεί στα σχόλια της παραγγελίας να αναφέρετε το atouchofrouge.blogspot.com!



19 comments:

  1. Πάρα πολύ ωραίο & χρήσιμο δώρο! Σ' ευχαριστούμε πάρα πολύ!

    ReplyDelete
  2. τέλειο δώρο!!!

    ReplyDelete
  3. πραγματικά υπέροχο! σ'ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!!!

    ReplyDelete
  4. Το θέλω καιρό τώρα!!!Μακάρι να είμαι η τυχερή!!!!Σ' ευχαριστούμε!!!

    ReplyDelete
  5. Φοβερό! Σκεφτόμουν να το πάρω όταν είδα ανάρτηση γι' αυτό! :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous2.6.12

    Είναι τέλειο δώρο!

    ReplyDelete
  7. ΠΟΛΥ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΔΩΡΟ...ΜΠΡΑΒΟ!!!!

    ReplyDelete
  8. ΤΕΛςΙΟ ΔΩΡΑΚΙ!!!!!!!!

    ReplyDelete
  9. Anonymous2.6.12

    τελειο δωρο

    ReplyDelete
  10. Υπέροχο!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  11. teleio dwro! kalh epityxia se oles!

    ReplyDelete
  12. Τέλειος διαγωνισμός!!
    Πειράζει που την κοινοποίηση στο φβ την έκανα στην σελίδα του blog μου??

    ReplyDelete
  13. πολύ ωραίο δώρο!

    ReplyDelete
  14. Σ'ευχαριστούμε Μαίρη :) x

    ReplyDelete
  15. ΓΙΟΥΛΗ ΖΑΧΑΡΑΚΗ4.6.12

    kalo

    ReplyDelete
  16. To είχε πετύχει παλιότερα σε μια παρουσίαση και το ειχα βρει απλα ΤΕΛΕΙΟ!! Πρέπει να το αποκτήσω, ελπίζω να είμαι τυχερη...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...