Apivita - Natural Serums

 Πριν από λίγο καιρό αποφάσισα να εντάξω ένα serum στην καθημερινή περιποίηση του προσώπου μου! Τι είναι όμως τα serums και γιατί πρέπει να γίνουν μέρος της καθημερινότητάς μας?
 Τα serums, ή αλλιώς οροί, είναι συμπυκνωμένες φόρμουλες με υψηλή συγκέντρωση σε δραστικά συστατικά. Διεισδύουν ακόμη και στα βαθύτερα στρώματα της επιδερμίδας μας και υπόσχονται μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων! Υπάρχουν πολλά είδη serum για να επιλέξουμε ανάλογα με τις ανάγκες της επιδερμίδας μας! Ωστόσο, τα serum δεν αντικαθιστούν τις ενυδατικές μας κρέμες, αλλά λειτουργούν σε συνδυασμό με αυτές, για καλύτερα αποτελέσματα!


 Η Apivita είναι μια ελληνική εταιρία που προσφέρει μεγάλο αριθμό βιολογικών προϊόντων και φυσικών καλλυντικών, πιστοποιημένων από διεθνής οργανισμούς, με έως και 100% φυσικές συνθέσεις! Τα προϊόντα της δεν περιέχουν parabens, σιλικόνες, προπυλενογλυκόλη, συνθετικά χρώματα και αρώματα, ενώ για τις συσκευασίες της χρησιμοποιεί ανακυκλώσιμα και ανακυκλωμένα υλικά! 
  Η Apivita είναι από τις εταιρίες που εμπιστεύομαι και χρησιμοποιώ χρόνια και πάντα απολαμβάνω τα προϊόντα της! Έτσι, αποφάσισα να δοκιμάσω τα natural serums χωρίς δεύτερη σκέψη!
 Τα natural serums, με φυσική σύνθεση έως 98%, κυκλοφορούν σε τέσσερις εκδοχές (ενυδάτωσης, λάμψης, κατά των ρυτίδων και σύσφιξης) ώστε να ικανοποιήσουν κάθε ηλικία και κάθε ανάγκη!
 Σύμφωνα με την ηλικία μου και με βάση το παραπάνω πινακάκι (αλλά και τις ανάγκες της επιδερμίδας μου φυσικά), επέλεξα τον ορό ενυδάτωσης και τον ορό λάμψης!



  natural serum Hydration - Ορός Ενυδάτωσης
 Η ενυδάτωση είναι σίγουρα το Α και το Ω για μια υγιή και όμορφη επιδερμίδα! Φυσικά οι λιπαρές επιδερμίδες, σαν τη δική μου, δεν θα μπορούσαν να αποτελούν εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα!
 Ο ορός ενυδάτωσης με αλόη και υαλουρονικό οξύ, προσφέρει ενισχυμένη ενυδάτωση σε όλα τα στρώματα της επιδερμίδας για όλες τις ηλικίες και όλους τους τύπους δέρματος!

Δραστικά συστατικά που περιέχει
 Η  βιο-δραστική αλόη αυξάνει άμεσα την υγρασία της επιδερμίδας, το υαλουρονικό οξύ βοηθά στην απορρόφηση από όλες τις στιβάδες τις επιδερμίδας, το μέλι βοηθά στην ανάπλαση του δέρματος, η βρώμη και η λεκιθίνη καταπραΰνει και τέλος, το αιθέριο έλαιο γεράνι τονώνει και αναζωογονεί!

natural serum Radiance - Ορός Λάμψης
  Όλες μας θέλουμε μια επιδερμίδα φωτεινή και λαμπερή, χωρίς σημαδάκια και δυσχρωμίες! Ο ορός λάμψης με μύρτιλλο και βιταμίνη C χαρίζει φωτεινότητα και ομοιόμορφο χρωματικό τόνο, λειαίνει την επιδερμίδα, αναζωογονεί τα κύτταρα, ενώ εξασφαλίζει ισχυρή αντιοξειδωτική προστασία!

Δραστικά συστατικά που περιέχει
 Το μύρτιλλο λειαίνει την επιδερμίδα, η βιταμίνη C αυξάνει την παραγωγή ποιοτικού κολλαγόνου, το συνένζυμο Q10 αυξάνει το χρόνο ζωής των κυττάρων, το λυκοπένιο και η προπόλη έχουν ισχυρή αντιοξειδωτική δράση, το ρόδι και το τριαντάφυλλο τονώνουν και ενυδατώνουν την επιδερμίδα και τα αιθέρια έλαια λεμόνιπορτοκάλι και νέρολι αναζωογονούν την επιδερμίδα!


 Τον  ορό ενυδάτωσης τον χρησιμοποιώ κυρίως πρωί, πριν το αντηλιακό μου και την κρέμα ημέρας! Έχει ένα πολύ γλυκό ελαφρύ άρωμα, απορροφάται άμεσα από την επιδερμίδα μου, χωρίς να κολλάει ή να αφήνει λιπαρότητα! Για τις λιπαρές επιδερμίδες, σαν τη δική μου, τον θεωρώ ιδανικό για τους καλοκαιρινούς μήνες, που το δέρμα μας ταλαιπωρείται και αφυδατώνεται από την έκθεση στον ήλιο και την επαφή με το αλάτι! Χαρίζει στην επιδερμίδα την ενυδάτωση που χρειάζεται χωρίς να εντείνει τη λιπαρότητα! Οι ξηρές επιδερμίδες, από την άλλη, θεωρώ πως θα τον ευχαριστηθούν καθ'όλη τη διάρκεια του χρόνου, καθώς θα αποτελέσει βάλσαμο για τα ξηρά σημεία του προσώπου!

 Τον ορό λάμψης τον χρησιμοποιώ κυρίως το βράδυ, αλλά ορισμένες φορές και το πρωί, ειδικά όταν η επιδερμίδα μου είναι ερεθισμένη από σπυράκια κ.α. Βοηθά την επιδερμίδα μου να "ηρεμήσει" από τυχόν ερεθισμούς και μειώνει τις κοκκινίλες! Έχει ένα πολύ αναζωογονητικό, δροσερό άρωμα, που μου θυμίζει λεμόνι και μου φτιάχνει τη διάθεση! Η επιδερμίδα μου πραγματικά τον λατρεύει!

 Η συσκευασία είναι πολύ πρακτική, περιέχει 15ml προϊόντος και κοστίζει 28 ευρώ! Μπορείτε να βρείτε και σετ με δύο ορούς σε χαμηλότερη τιμή αλλά και πολλές εκπτώσεις σε online φαρμακεία!



Εσείς χρησιμοποιείτε ή έχετε δοκιμάσει κάποιον ορό?

14 comments:

  1. dn exw dokimasei kati alla fenontai polu kala k empisteuomai gnktera tn apivita!


    kisses
    fashionsugarbubbles.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αν σου αρέσουν τα προϊόντα της Apivita, να τους δοκιμάσεις γιατί αυτοί οι οροί είναι σίγουρα από τα καλύτερα προϊόντα της!Σε φιλώ

      Delete
  2. Πολυ ωραιο ποστ για μια πολυ αγαπημενη εταιρεια και για ενα πολυ αγαπημενο προιον!!
    Εχω τελειωσει ηδη 2 μπλε ορους και μαλλον θα παω και για τριτο αφου τελειωσω και τον πρασινο που εχω τωρα.. Εξαιρετικο προιον!!!

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εμένα μου άρεσαν πάρα πολύ και είμαι σίγουρη πως θα τους αγοράζω για πολύ καιρό ακόμη!Έχω την αίσθηση πως ο πράσινος ταίριαξε περισσότερο με την επιδερμίδα μου...κι αυτό το άρωμά του, το λατρεύω!!

      Delete
  3. Έχω ήδη serum αυτή την περιόδο αλλά τα έχω βάλει στο μάτι αυτά από καιρό χιχιχι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αυτοί οι οροί είναι σίγουρα από τα αγαπημένα μου προϊόντα από την Apivita! Με την πρώτη ευκαιρία να τους δοκιμάσεις! Φιλάκια xxx

      Delete
  4. Τον έχω και εγώ τον ορό ενυδάτωσης...Είναι φοβερός αλλά η τιμή του λίγο τσιμπημένη...
    Έλα από το blog μου σου έχω question tag http://efibeauty.blogspot.gr/2012/09/questions-tag.html#more

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είμαι σίγουρη πως αν το ψάξεις λιγάκι online θα τον βρεις σε πολύ καλύτερη τιμή!Προσωπικά, δεν τον θεωρώ πολύ ακριβό, μιας και παρόμοιοι οροί από high-end εταιρίες (οι οποίοι είναι γεμάτοι χημικά) είναι πολύ πιο ακριβοί...

      Delete
  5. ta exo dokimasi se deigma kai mou aresan arketa , den etixe na ta agoraso gt pragmatika exo toses polles kremes apo tis etairies pou den ksero kan apo pou na ksekiniso !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εγώ αρχικά σε δείγμα τους είχα δοκιμάσει και μου άρεσαν πολύ...Σίγουρα θα τους ξαναπάρω όταν μου τελειώσουν!Σε καταλαβαίνω πάντως, αν και με τα προϊόντα περιποίησης προτιμώ να τελειώνω κάτι πριν αγοράσω κάτι καινούργιο γιατί συνήθως "κολλάω" με όσα ταιριάζουν στην επιδερμίδα μου...

      Delete
  6. θα ήθελα πολυ να δοκιμασω τον ορο λαμψης γενικα αυτο θεωρω οτι λειπει απο το δερμα μου και η συμπτωση ειναι οτι βρηκα μολις σε προσφορα στο διαδικτυο τα προιοντα apivita ;) πολυ ωραιο review ειδικα για τους ορους με ενδιαφερει πολυ να διαβαζω την αποψη απο αλλες bloggers ;)
    φιλακιααα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι αν κατάφερα να σε βοηθήσω...Ανάμεσα στους δύο, κι εμένα ο ορός λάμψης είναι ο αγαπημένος μου!Όντως, online υπάρχουν πολύ καλές προσφορές!Εύχομαι, αν τον δοκιμάσεις, να τον ευχαριστηθείς!Φιλάκια πολλά

      Delete
  7. πολυ ωραιο το ποστ σου!!! κι εγω ψαχνομουν τον τελευταιο καιρο για ορο οποτε μαλλον θα δοκιμασω της apivita! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!Είναι πολύ καλοί οι οροί της Apivita!Είμαι σίγουρη πως θα τους ευχαριστηθείς!Φιλάκια xxx

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...