Marie Dalgar GIVEAWAY!!!

 Γεια σας κορίτσια! Ήρθε η στιγμή για έναν ακόμη διαγωνισμό!! Αυτή τη φορά το δωράκι είναι ένα προϊόν που έχει συζητηθεί πάρα πολύ το τελευταίο διάστημα και, όπως καταλαβαίνετε, ήθελα πολύ να το δοκιμάσω! Ο λόγος για την πασίγνωστη μάσκαρα  Unlimited Extension Mascara από την Marie Dalgar!!
 Η χαρά μου όμως είναι διπλή, καθώς η εταιρία είχε την ευγενή καλοσύνη να στείλει δύο Unlimited Extension Mascara,  μία για μένα και μία για μια τυχερή αναγνώστρια του Touch of Rouge!



 Η Unlimited Extension Mascara εγγυάται την επιμήκυνση των βλεφαρίδων σας 300% με τη χρήση των δύο μοναδικών της συνθέσεων!Έρχεται σε μια κασετίνα, η οποία περιέχει δύο προϊόντα: το Transplanting Gel και το Fiber (ίνες). Παρακάτω μπορείτε να δείτε το βίντεο με τον τρόπο εφαρμογής της!




Για να λάβετε μέρος στο διαγωνισμό θα πρέπει να συμπληρώσετε την παρακάτω φόρμα!


a Rafflecopter giveaway


Οδηγίες συμπλήρωσης φόρμας:
1. Γίνεται followers του Touch of Rouge πατώντας το "Join this site" στη δεξιά στήλη της σελίδας.
2. Κάντε like στη σελίδα του Touch of Rouge και της Marie Dalgar στο Facebook.
3. Κοινοποιήστε τo διαγωνισμό στο προφίλ σας στο Facebook και συμπληρώστε στη φόρμα το link.
    (Μόλις κάνετε την κοινοποίηση, κάτω από το όνομά σας, γράφει πριν πόση ώρα κάνατε την κάνατε.
    Πατήστε εκεί για να σας εμφανιστεί το link της κοινοποίησης και συμπληρώστε το στη φόρμα).
4. Ακολουθήστε με στο Twitter (@touchofrouge) και κάντε tweet το διαγωνισμό (μια φορά την ημέρα).
5. Αφήστε μου ένα σχόλιο, γράφοντάς μου ποιά είναι η αγαπημένη σας μάσκαρα!
    Θα κρατάω σημειώσεις για τις επόμενες αγορές μου :-)


*Παρακαλώ διαβάστε τις οδηγίες και συμπληρώστε τη φόρμα ώστε να είναι έγκυρη η συμμετοχή σας! 
**Ο διαγωνισμός θα λήξει στις 11 Μαρτίου 2013 και είναι ανοιχτός μόνο για την Ελλάδα!



Καλή επιτυχία σε όλες!!!






173 comments:

  1. Μαιρούλα ευχαριστούμε καλή επιτυχία σε όλες!!!

    ReplyDelete
  2. Καλημερα!!
    Αγαπημενη μου μασκαρα ειναι
    η high lenght CLINIGUE.
    Ευχαριστουμε για το δωρο.
    Gfc sofiaT

    ReplyDelete
  3. Καλημέρα!
    Γενικά μου αρέσει να δοκιμάζω κάθε φορά και διαφορετική και αυτή τη στιγμή έχω την volume της seventeen και είμαι πολύ ευχαριστημένη.
    Ευχαριστούμε και καλή συνέχεια :)

    ReplyDelete
  4. καλημερα!! θα ηθελα πολυ να την δοκιμασω την εχω βαλει καιρο στο ματι...ελπιζω να ειμαι η τυχερη :)φιλακια και σευχαριστουμε

    ReplyDelete
  5. Καλημέρα!!ευχαριστούμε για το δωράκι! ελπίζω να ειμαι εγω η τυχερή!!! χιχι!!
    Είμαι νέο μέλος και σε παρακολουθώ καθημερινά!!
    www.trelokoritsa.gr

    ReplyDelete
  6. καλημερα και καλη μας επιτυχια ..... ευχαριστουμε για το ομορφο δωρο!

    ReplyDelete
  7. Αυτή την μάσκαρα θέλω να την δοκιμάσω εδώ και πάρα πολύ καιρό αλλά η τιμή της είναι απαγορευτική. Αγαπημένη μου μάσκαρα είναι μια της L'oreal.

    ReplyDelete
  8. καλησπερα!ευχαριστουμε πολυ!
    τον τελευταιο καιρο χρησιμοποιω της loreal!

    ReplyDelete
  9. η αγαπημενη μου μασκαρα ειναι η maybelline falsies!!!!!

    ReplyDelete
  10. Τώρα χρησιμοποιώ της Seventeen!
    Θα ήθελα πολύ να κερδίσω.Έχω ακούσει τα καλύτερα!

    ReplyDelete
  11. lancome doll eyes!!!
    τελειο το giveaway!!!

    ReplyDelete
  12. YSL effet faux cils!!!!
    Τη λατρεύω!

    ReplyDelete
  13. τελευταια χρησιμοποιω μια μασκαρα της avon!

    ReplyDelete
  14. τώρα χρησιμοποιώ μία της clinique .. αλλά πολύ θα ήθελα να δοκιμάσω αυτή!!!!

    ReplyDelete
  15. Για βλεφαρίδες πυκνές και μακριές...
    Ευχαριστούμε..!!

    ReplyDelete
  16. Aγαπημένη κ πολυ πρόσφατη η djv που με εχει ξετρελανει κ θα γραψω συντομα γι αυτην
    Fairymakeuptales@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΜΑΣΚΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ CLINIQUE !!!ΩΡΑΙΟ GIVEAWAY ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΠΑΡΕ ΜΕΡΟΣ

    ReplyDelete
  18. Η αγαπημένη μου μάσκαρα έιναι η Hypnose της Lancome!
    Ανυπομονώ να δοκιμάσω αυτήν εδώ!

    ReplyDelete
  19. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!!!FB Sophie Vl GFC sophie vl TWITTER @sophievlachou

    ReplyDelete
  20. Θέλω πολύ να την δοκιμάσω! Αν σε ενδιαφέρει πέρνα και μια βόλτα από το blog μας. Τρέχει ένας διαγωνισμος με δώρο την νέα παλέτα σκιών της Estee Lauder... Φιλάκια :)
    http://fairiesofbeauty.blogspot.gr/2013/02/estee-lauder_25.html

    ReplyDelete
  21. Δοκίμασα της Oriflame Giordani Gold με δισταγμό και την ερωτεύτηκα!
    Πολύ καλό δώρο!

    ReplyDelete
  22. Αυτή την περίοδο Χρησιμοποιώ μια μασκαρα της jordana...

    ReplyDelete
  23. Τελευταία χρησιμοποιώ την 2 In 1 της essence..
    αλλά τη συγκεκριμένη τη γλυκοκοιτάζω πολύ ^_^
    ευχαριστούμε πολύυυυ!

    ReplyDelete
  24. LANCOME......DRAMA.....

    FB: Lydia Anastasiadou

    ReplyDelete
  25. Seventeen extraordinaire!!! Καλη μας επιτυχια!!

    ReplyDelete
  26. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΓΙΑ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η MAYBELLINE FALSIES FEATHER LOOK!
    ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΑΣΚΑΡΑ ΤΗΝ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Η ΜΟΝΗ!!!
    ΑΛΛΑ Η ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΤΖΙΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ!!!

    ReplyDelete
  27. kali epitixia! euxaristoume!

    ReplyDelete
  28. Maybeline falsies και φυσικά η μάσκαρα της Marie Dalgar που την έχω δοκιμάσει και είναι τέλεια !!!

    ReplyDelete
  29. Δεν έχω μόνο μία αγαπημένη!!!
    1. Smoky lash apo make up for ever
    2. outrageous volume apo sephora
    3. stylish apo seventeen
    4. studio perfect apo radiant kai telos
    5. spider lash apo flomar

    ReplyDelete
  30. Η αγαπημένη μου μάσκαρα είναι η Benefit they're real

    ReplyDelete
  31. Ευχαριστούμε για τον διαγωνισμό!! Μου αρέσει πολύ η Respectissime La Roche Posay σε συνδυασμό με την YSL Volume Effet Faux Cils!! Το τέλειο αποτέλεσμα! xx Menia

    ReplyDelete
  32. Maybelline The Falsies Volum' Express
    η καλύτερη για μένα

    ReplyDelete
  33. The stylist απο την Seventeen!!!

    ReplyDelete
  34. Έχω ακουσει τα καλυτερα γι'αυτη τη μασκαρα και θελω πολυ να τη δοκιμασω! Η αγαπημενη μου μασκαρα ειναι η Lancome Drama! Ειναι απλα υπεροχη!

    ReplyDelete
  35. Lancome - Noir Midnight

    ReplyDelete
  36. flextencils της lancome

    ReplyDelete
  37. Η αγαπημένη μου μάσκαρα είναι της L'Oreal Volume Million Lashes!
    :) vouzi.xristina@hotmail.com

    ReplyDelete
  38. Θέλω πολύ να την κερδίσω αυτή τη μάσκαρα!Μακάρι να είμαι τυχερή!Αγαπημένη μάκαρα είναι η YSL Volume Effet Faux Cils!

    ReplyDelete
  39. Η τελευταία αγαπημένη μου είναι του Κορρέ Volcanic Black!!

    email: fanouria20(at)hotmail.com

    ReplyDelete
  40. Καλημέρα και σε ευχαριστούμε για το υπέροχο δώρο.

    Λόγω των ανύπαρκτων και κοντών βλεφαρίδων μου η αγαπημένη μου μάσκαρα είναι η high length της Clinique.

    ReplyDelete
  41. high lenfth clinique kai mufe οι χρωματιστες!

    ReplyDelete
  42. Πρέπει να είναι τέλεια!!Θέλω πολύ να τη δομικάσω!!Η αγαπημένη μου μάσκαρα ειναι η Lancome Drama!!

    ReplyDelete
  43. all in one tis artdeco

    ReplyDelete
  44. τωρα εχω μια της loreal ,τελειο το δωρακι σας

    ReplyDelete
  45. Benefit They're Real!

    ReplyDelete
  46. Πολύ ωραίος διαγωνισμός...Για να πω την αλήθεια τα τελευταία 2 χρόνια χρησιμοποιώ την μάσκαρα της L'Oreal.Είναι αυτή που με έχει βολέψει πάρα πολύ...

    ReplyDelete
  47. Masterpiece Max Mascara!

    Καλή επιτυχία κορίτσια!

    ReplyDelete
  48. Πολύ δυνατό giveaway, με ποθητό δώρο! Από maskaras χρησιμοποιώ nivea κι oriflame, χωρίς να μπορώ να πω πως έχω βρει τη μάσκαρα της ζωής μου μέχρι στιγμής!
    Google Friend Connect: Morbid_Girl
    mail: f.xanth@gmail.com
    facebook: Φωτούλα Ξανθοπούλου
    Twitter: @The_Morbid_Girl

    ReplyDelete
  49. Anonymous28.2.13

    Από αυτές που έχω δοκιμάσει ως τώρα η High Impact Extreme Volume της Clinique. Ίσως όμως η επόμενη αγαπημένη μου να είναι αυτή που μας κάνεις δώρο... :)

    ReplyDelete
  50. Εδώ και χρόνια χρησιμοποιώ τη MagnaScopic της Estee, αλλά έχω ακούσει τόοοοοσα για τη μάσκαρα που μας δωρίζεις που αγωνιώ να τη δοκιμάσω!!!

    ReplyDelete
  51. Πολύ ωραιο δώρο!!
    Αγαπημένη μου μάσκαρα είναι η Maybelline!!

    ReplyDelete
  52. MAX FACTOR!!!ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ!!!

    ReplyDelete
  53. Anonymous28.2.13

    Τέλειος διαγωνισμός! Αγαπημένη μου μάσκαρα είναι της clinique!
    rousalia.prousali@gmail.com

    ReplyDelete
  54. Αγαπημένη μου είναι η Maybelline (κίτρινη) !

    ReplyDelete
  55. Anonymous28.2.13

    τέλειο δώρο δεν εχω κάποια αγαπημένη μασκαρα αρκή να κάνει την δουλεια που θέλω
    fb-gfc Αναστασία Φ.Κ
    twitter @anastasia_f_k
    anastasia_f_k@hotmail.gr

    ReplyDelete
  56. η αγαπημένη μασκαρα θα είναι αυτη που θα κερδίσω για να την κάνω δωρο στην γυναίκα μου
    kostas_koutsourhs@windowslive.com

    ReplyDelete
  57. My favorite is mabeline!
    FB σουλα Αλεξιαδου
    gfc titamou

    ReplyDelete
  58. Αγαπημενη μασκαρα της L'OREAL!!!
    gfc: Nikoleta Noure
    fb: Nikoleta Noure
    email: nikol.noure@hotmail.com

    ReplyDelete
  59. Αγαπημενη μακαρα της L'OREAL!!
    gfc: Nikoleta Noure
    fb:Nikoleta Noure
    email: nikol.noure@hotmail.com

    ReplyDelete
  60. Unlimited Extension Mascara της Marie Dalgar!!!

    ReplyDelete
  61. maybelline falsies!!!!!!!!

    ReplyDelete
  62. Ακόμα δεν μπορώ να πω ότι έχω κάποια αγαπημένη.Είμαι ακόμα στην αναζήτηση της ιδανικής!Και από όλα όσα έχω ακούσει για την συγκεκριμένη,μάλλον θα γίνει η αγαπημένη μου!Το μόνο που μένει είναι να είμαι τυχερή και να την κερδίσω!
    Gfc & Fbn:Bebe Mimi

    ReplyDelete
  63. Αγαπημενη μου μασκαραειναι η lancome star!!

    ReplyDelete
  64. Super giveaway!!!Ευχαριστουμε πολυ!!
    Αγαπημενη μασκαρα αυτο το διαστημα ειναι απο την Seventeen!

    ReplyDelete
  65. Ευχαριστούμε για το δώρο και την ευκαιρία συμμετοχής!!! Ο διαγωνισμός σας προβάλλεται στο Save and Win GREECE, - http://www.SaveAndWin.GR αλλά και http://www.facebook.com/saveandwin.gr - δείτε τον εδώ: http://www.saveandwin.gr/view/11p

    ReplyDelete
  66. Anonymous28.2.13

    ΚΑΤ'ΑΡΧΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΡΟ!!!!
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣΚΑΡΑ....ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΗ ΑΝ ΚΕΡΔΙΣΩ!!!!

    ReplyDelete
  67. Την αγαπώ την αγαπώ την αγαπώ!!!!το καταλάβατε νομίζω!!!αγαπημένη η benefit από sephora!!!

    ReplyDelete
  68. yperoxo giveaway!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  69. Anonymous28.2.13

    SEVENTEEN
    FB Georgia Vass
    vasileiou83@yahoo.gr
    gfc GEORGIA VASS

    ReplyDelete
  70. Anonymous28.2.13

    Perfect! :)

    ReplyDelete
  71. LANCOME DRAMA!!!!
    gfc-anastasiagiou
    fb-Anastasia Giouvanaki

    ReplyDelete
  72. Anonymous28.2.13

    Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιώ τη Hypnose της LANCOME. Καλή επιτυχία!

    ReplyDelete
  73. Anonymous28.2.13

    Unlimited Extension mascara MARIE DALGAR

    ReplyDelete
  74. emena einai i marie dalgar! tn agapo.

    ReplyDelete
  75. lancome
    gfc: Σέβη Ν.
    sebintakoula@yahoo.gr

    ReplyDelete
  76. ΤΗΣ CLINIQUE!!!ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ..ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ
    GFC:roulamp mpyrou
    email:roulampyrou@hotmail.gr

    ReplyDelete
  77. ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΟ!!!!annasylivestru@yahoo.gr

    ReplyDelete
  78. The stylist apo thn Seventeen!

    ReplyDelete
  79. teleio!!!
    gianna_disney@hotmail.com

    ReplyDelete
  80. essence get big lashes αδιαβροχη

    ReplyDelete
  81. Ευχαριστούμε!! Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ αυτή τη μάρκα, η αγαπημένη μου μακράν είναι η high impact curling της Clinique!
    gfc: akakouli
    fb: Anastasia Kakoulidou

    ReplyDelete
  82. super!
    Δεν εχω καταληξει ακομη σε κάποια συγκεκριμενη...καθε φορα δοκιμαζω και αλλη...
    emoutopoulou@gmail.com

    ReplyDelete
  83. της maybelline είναι αγαπημένες !!!
    GFC :tania
    ouranos0@gmail.com

    ReplyDelete
  84. Γενικά έχω δοκιμάσει πολλές..Τελευταία χρησιμοποιώ τη ''L' oreal volume million lashes! '' και είμαι πολύ ικανοποιημένη..Αλλά θα ήθελα πολύ τη μάσκαρα αυτή της Marie Dalgar..!!!
    Ευχαριστούμε! ;)
    gfc: Jenny
    fb: Jenny Tonti
    e-mail: tonti_jenny@yahoo.gr

    ReplyDelete
  85. τελεια! της maybeline

    ReplyDelete
  86. Anonymous2.3.13

    Της Clinique!
    kaitlyn.dulcet@gmail.com

    ReplyDelete
  87. Τέλειο δώρο. Η αγαπημένη μου μάσκαρα είναι η maybelline volum express colossal

    ReplyDelete
  88. teleio dwroooo..:D

    ReplyDelete
  89. Agapaw Maybelline :)

    ReplyDelete
  90. clinique high impact!

    ReplyDelete
  91. Agapimeni mascara: Maybelline!


    lagouangelique@gmail.com

    ReplyDelete
  92. Anonymous2.3.13

    My favorite mascara is Maybelline.
    Fb name: Elli V. Petsanidou Chatzi
    GFC name: ELLI PETSANIDOU

    ReplyDelete
  93. Maybelline Volum' Express Mascara Black
    οικονομική και αξιόπιστη!

    ReplyDelete
  94. χρησιμοποιω διαφορεs, αυτη δεν την εχω δοκιμασει, υπεροχο δωρο
    GFC XAΡΙΚΛΕΙΑ
    FB NAME χαρα ρουσση
    TWITTER @5wx47b
    EMAILqr5m149b@gmail.com

    ReplyDelete
  95. Anonymous2.3.13

    17! voulaki23@yahoo.gr

    ReplyDelete
  96. Χρησιμοποιώ μία μάσκαρα του Korres.
    Τέλειο Giveaway!!! Ευχαριστούμε!!!
    xxx

    GFC: Elena
    E-Mail: elenadimkarag@gmail.com
    Facebook: Elena DimKarag
    Twitter: @ElenaDimKarag

    ReplyDelete
  97. gfc: Glykeria Glyka
    email: glyka_1992@hotmail.com
    fb: Dom Meli

    Meybelline!!!!!!

    ReplyDelete
  98. Anonymous3.3.13

    KORRES

    ReplyDelete
  99. θέλω πολύ να δοκιμάσω αυτή τη μάσκαρα!! τώρα χρησιμοποιώ την καινούρια του κορρέ αλλά γενικά περισσότερο μου αρέσουν οι maybelline!!
    gfc: dogodita
    fb: Dora Theohari
    email: dorath_dodo@yahoo.com

    ReplyDelete
  100. YVES SAINT LAURENT

    ReplyDelete
  101. ysl
    anna.tsolaki@gmail.com
    gfc and fb Anna Tsolaki

    ReplyDelete
  102. Σε ευχαριστούμε πολύ!!Aγαπημενη μου είναι η curlicious απο την Avon!!!!

    ReplyDelete
  103. Anonymous4.3.13

    Αν σου πω πως δεν έχω βρει ακόμη την αγαπημένη μου; Αυτό τον καιρό έχω μια MUA και μια Essence και δεν μπορώ να πω πως πετάω και τη σκούφια μου

    ReplyDelete
  104. Μέχρι στιγμής η clinique!

    ReplyDelete
  105. Anonymous4.3.13

    http://www.facebook.com/eirhnh.kostaki/posts/490720427654990

    eirini
    skountouflis832004@yahoo.gr

    Scandaleyes

    ReplyDelete
  106. Οι extra volume!

    ReplyDelete
  107. Τελεια, ελπιζω να κερδισω...! email christi.karavioti@google mail.com k facebook Xristina Kara

    ReplyDelete
  108. Teleioooo!!!Agapimeni i high impact tis clinique....
    gfc Good taste of life
    fb : Evi Geo

    ReplyDelete
  109. Θα συμφωνήσω με την Evi πιο πάνω.. :)
    gfc: Claire D. T
    Fb: Kleoniki Tzioura

    ReplyDelete
  110. Anonymous7.3.13

    gfc kiki
    fb Kiki Manoliou
    kmanoliou@yahoo.gr
    dior!!!!!!

    ReplyDelete
  111. η αγαπημενη μου ειναι η hypnose lancome!
    ma-rine@live.com

    ReplyDelete
  112. Super δώρο!! Μάσκαρα για την οποία να τρελαίνομαι δεν υπάρχει, αλλά μου αρέσουν πολύ οι μάσκαρα από Clinique, και τώρα τελευταία και από Flormar!
    Gfc: The Beauty Fairy
    Fb: Ntina Hanioti
    E-mail: mpempina@hotmail.com

    ReplyDelete
  113. h Lancome ma kai h Marie Dalgar einai fantastikh, thn dokimasa.

    GFC & FB: Glossy Lala
    Twitter: @glossylala
    Email: glossylala@gmail.com

    xoxo

    ReplyDelete
  114. Anonymous9.3.13

    Ευχαριστούμε για το διαγωνισμό! Η αγαπημένη μου μάσκαρα είναι της Estee Lauder, Double Wear Zero Smudge Lengthening Mascara!

    GFC: ΕΛΕΝΗ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ
    FB: Eleni Pavlopoulou
    Twitter: @hepavlo
    e-mail: pavhele@gmail.com

    ReplyDelete
  115. h agaphmenh m einai h maybelline

    ReplyDelete
  116. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ!!!ΤΗΝ ΘΕΛΩ ΠΟΛΥ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΑΣΚΑΡΑ!!ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!

    ReplyDelete
  117. Hypnose της Lancome

    ReplyDelete
  118. favorite mascara HYPNOSE

    ReplyDelete
  119. αγαπημενη μασκαρα ναι ειανι της loreal ... κ lancome dior
    korre
    δεν εχω παραπονο ειναι απο τις αγαπημενες μου εταιρειες .

    ReplyDelete
  120. Ευχαριστούμε!!! Πολύ ωραίο δώρο. Εμένα η αγαπημένη μου mascara είναι η Maybelline Falsies!!!

    ReplyDelete
  121. Ευχαριστουμε για το διαγωνισμο και το υπεροχο δωρο!! Αγαπημενη μου ειναι της Lancome!

    ReplyDelete
  122. Anonymous10.3.13

    Τέλεια!!!

    ReplyDelete
  123. Anonymous10.3.13

    Prestige blackest!
    Της Marie Dalgar δεν την έχω δοκιμάσει!Θα ήθελα!

    Gfc:Μαρία Μεθενίτη
    Fb:Maria Metheniti
    mamet_am@hotmail.com

    ReplyDelete
  124. Aγαπημένη μάσκαρα; Unlimited extension mascara της Μary Dalgar φυσικά!
    kolliaeuag@yahoo.gr

    ReplyDelete
  125. ευχαριστούμε πολύ!!εγώ χρησιμοποιώ της mabylline

    ReplyDelete
  126. ολες οι μασκαρες που δινουν μακρος και ογκο ου αρεσουν :)

    ReplyDelete
  127. h agapimeni mou maskara einai Loreal lash architect :)

    ReplyDelete
  128. μακαρι να σταθω τυχερη...
    stella vasiliou
    email stevasrizo@yahoo.gr

    ReplyDelete
  129. H δική μου αγαπημένη μάσκαρα είναι Maybelline Falsies!
    gfc:flora aga
    fb:Flora Ger

    ReplyDelete
  130. μεχρι στιγμής η maybeline

    ReplyDelete
  131. Anonymous10.3.13

    ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ

    ReplyDelete
  132. H maybeline
    fb : Annie Anesiadou

    ReplyDelete
  133. πολυ ωραια μασκαρα..με εφε ψευτικων βλεφαριδων..!!
    η αγαπημενη μου ειναι η maybelline.

    ReplyDelete
  134. φανταστική μάσκαρα!θα ηθελα πολύ να την κερδίσω για να δείχνουν καλύτερες οι μίζερες μου βλεφαρίδες!

    ReplyDelete
  135. Anonymous10.3.13

    Αυτή την μάσκαρα θέλω να την δοκιμάσω εδώ και πάρα πολύ καιρό .

    ReplyDelete
  136. teleia mascara!
    gfc dem p
    fb demmy papaefthimiou
    email demmytroula@yahoo.gr

    ReplyDelete
  137. Έχω δοκιμάσει άπειρες μάσκαρες αλλά η αγαπημένη μου είναι της seventeen!!Δίνει πλούσιο όγκο στις βλεφαρίδες και την θεωρώ must ακόμα και αν είμαι άβαφτη γιατί αμα απλώσεις λίγες στρώσεις φαίνονται σαν φυσικές και έχεις ένα τέλειο look!!!Άλλη μια αγαπημένη είναι της Maybeline New York και η φουξια και η κιτρηνη είναι καταπλικτικες γιατι κανουν τις βλεφαρίδες πλούσιες και μεγαλύτερες!!!!

    fb,twitter,gfc :Nikoleta Queen email:addictedtoyou@hotmail.gr

    ReplyDelete
  138. Max Factor...Κάνει το βλέμμα πάντα πολυ σαγηνευτικό!

    ReplyDelete
  139. Anonymous10.3.13

    Estee Lauder
    fb, gfc: Alexandra Tatsi, email: alex.tatsi@gmail.com

    ReplyDelete
  140. Η αγαπημένη μου μάσκαρα είναι της Lancome, αλλά είναι πολύ ακριβή!
    GFC: Yiota Chaliazi
    FB: Yiota Chaliazi
    e-mail: chaliaziyiota@yahoo.gr

    ReplyDelete
  141. h agaphmenh mou mascara einai ths maybelline
    gfc: irini tsi
    fb: irini tsimbrou
    irini.tsi@hotmail.com

    ReplyDelete
  142. Anonymous11.3.13

    nivea
    samara_roxanne@yahoo.gr
    fb Roxanne Samara
    gfc roxanne

    ReplyDelete
  143. Anonymous11.3.13

    AVON
    SAMARA_XRYSOULA@YAHOO.GR
    FB Χρυσούλα Σαμαρά
    GFC ΧΡΥΣΟΥΛΑ

    ReplyDelete
  144. Anonymous11.3.13

    MAEBELLINE
    SAMARA_ANNNA@YAHOO.GR
    FB αννα σαμαρα
    GFC ΑΝΝΑ

    ReplyDelete
  145. Anonymous11.3.13

    NIVEA
    SAMARAS_R@YAHOO.GR
    FB γιωργος σαμαρας
    GFC ΣΑΜΑΡΑΣ

    ReplyDelete
  146. Anonymous11.3.13

    SEVENTEEN
    SERGIS_I@YAHOO.GR
    FB Ιωαννα Σεργη
    GFC ΙΩΑΝΝΗΣ

    ReplyDelete
  147. Anonymous11.3.13

    radiant
    geo2412000@yahoo.gr
    fb Αννα Παπα
    gfc anna

    ReplyDelete
  148. Anonymous11.3.13

    nivea
    mpazo42@yahoo.gr
    fb κωστας σαμαρας
    gfc Γιωργος

    ReplyDelete
  149. Δεν έχω κάποια αγαπημένη μάσκαρα. Έχω δοκιμάσει διάφορες. Τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιώ την super SHOCK της Avon.
    gfc:Σταυρούλα
    fb:Stavroula Douvropoulou
    twitter: stavroula_douv
    mail: stavroula211977@yahoo.gr

    ReplyDelete
  150. Anonymous11.3.13

    Maybelline!

    ReplyDelete
  151. Ευχαριστούμε για το διαγωνισμό Μαίρη μου ♥

    Δύσκολο να επιλέξω μία μόνο αγαπημένη (καταλαβαίνεις απόλυτα τι εννοώ :-Ρ) αλλά η False Lash Effect, Max Factor είναι σίγουρα από της ΤΟΡ αγαπημένες μου!!

    ReplyDelete
  152. Ωραίο για δώρο!

    ReplyDelete
  153. Αγαπημένη μάσκαρα είναι της Lancome

    fb: Zina Koufalexi
    email: zinabaggins@walla.com
    twitter: zinabaggins
    gfc: Englantine

    ReplyDelete
  154. Η αγαπημένη μου είναι απο Maxfactor η False Lash Effect (Volume&length).
    GFC: Ελίνα Σχοιναράκη

    ReplyDelete
  155. Anonymous11.3.13

    αυτή που βάφει καλά και δεν μουτζουρώνει!!!

    ReplyDelete
  156. Η αγαπημένη μου είναι η X-TRAORDINAIRE της Seventeen..
    Gfc:Aggelikh Chatz

    ReplyDelete
  157. Anonymous11.3.13

    Δήμητρα Αναστασοπούλου
    fb : Dimitra Anastasopoulou
    Gfc: Til Rou
    email:
    iparxeimageia@yahoo.gr

    tou korre

    ReplyDelete
  158. maybelline false lashes

    ReplyDelete
  159. αύτη που με βόλεψε αρκετά είναι η false lash effect colume & lenght όμως θα ήθελα να δοκιμάσω και αυτήν φαίνετε να κάνει πραγματικά αποτελέσματα
    GFC:ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΑΤΕΝΙΔΟΥ
    fb:Stavroula Mat

    ReplyDelete
  160. Anonymous11.3.13

    Τώρα έχω μια της Seventeen,θα ήθελα όμως να δοκιμάσω και μια που τα οικονομικά μου τώρα δεν το επιτρέπουν!

    ReplyDelete
  161. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΜΑΣΚΑΡΑ ΕΙΝΑΙ Η TELΕSCOPIC THS L'OREAL...EXW POLY MIKΡΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΛΙΓΟ ΜΗΚΟΣ,ΟΧΙ ΟΓΚΟ ΟΜΩΣ ,ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΩ,ΩΣΤΟΣΟ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ....!!!
    F/B Aggelos Antonia Andrianna
    tonkollin@gmail.com

    ReplyDelete
  162. Αγαπημένη μου μάσκαρα είναι η Maybelline.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...