Frezyderm Sun Screen Velvet SPF 50+

   Οι πρώτες εξορμήσεις στις παραλίες έχουν ήδη ξεκινήσει, οπότε νομίζω πως είναι η πιο κατάλληλη στιγμή να σας μιλήσω για το αγαπημένο μου αντηλιακό προσώπου! Η αλήθεια είναι πως δεν περίμενα να ενθουσιαστώ τόσο πολύ με ένα αντηλιακό και πως, όσο και να προσπαθούσα να είμαι επιμελής με την αντηλιακή μου προστασία, πολλές φορές αμελούσα τη χρήση κάποιου αντηλιακού, ειδικά στην καθημερινότητά μου! Αυτό όμως άλλαξε από τη στιγμή που γνώρισα το Sun Screen Velvet της Frezyderm! Ένα αντηλιακό το οποίο έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μου τους τελευταίους μήνες, αφού δεν επιβαρύνει την επιδερμίδα μου και δεν αλλοιώνει το μακιγιάζ μου!

Frezyderm Sun Screen Velvet (Second Skin Technology) SPF 50+: Αντηλιακή κρέμα προσώπου κατάλληλη για κάθε τύπο δέρματος και για κάθε ηλικία, η οποία προσφέρει αποτελεσματική προστασία από όλο το εύρος του ηλιακού φάσματος (υπεριώδη, ορατή και υπέρυθρη ακτινοβολία)!  Έρχεται με μια πολύ βολική αντλία, η οποία δεν επιτρέπει στον αέρα να εισχωρεί μέσα στη συσκευασία και να αλλοιώνει το προϊόν! Με μοναδική μη λιπαρή υφή, η οποία αφήνει βελούδινη αίσθηση στην επιδερμίδα, είναι ιδανική για καθημερινή χρήση και αποτελεί άριστη βάση για το μακιγιάζ, αφού απαλύνει τις λεπτές γραμμές και λειτουργεί και ως primer! Δεν αφήνει λευκή χροιά στην επιδερμίδα, μιας και η σύνθεσή της είναι διαφανής, ενώ επιτρέπει στην επιδερμίδα να αναπνέει! Είναι εξαιρετικά ανθεκτική στη νερό και την εφίδρωση και απλώνεται με ένα απλό άγγιγμα, χωρίς να χρειαστεί να τρίψετε την επιδερμίδα σας! Επίσης, προλαμβάνει τα σημάδια της φωτογήρανσης και προστατεύει από τις ανεπιθύμητες δυσχρωμίες που δημιουργούνται από την έκθεση στον ήλιο! 



Εσείς μήπως έχετε δοκιμάσει το Sun Screen Velvet της Frezyderm?
Ποιό είναι το αγαπημένο σας αντηλιακό προσώπου?





19 comments:

  1. εχω ακούσει πολύ καλά λόγια γενικά γι αυτή και ακούγεται πολύ υποσχόμενη :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Νομίζω πως δεν έχω αρκετά καλά λόγια να σου πω! Τη λατρεύω!! Φιλάκια Μυρώνα μου! <3

      Delete
  2. Την έχω στο 30αρι όπως ξέρεις και την αγαπώ!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Νομίζω πως όποια την έχει δοκιμάσει την έχει αγαπήσει! :-)

      Delete
  3. Ακούγεται πολύ ωραία. 2 διευκρινήσεις μόνο θέλω να μου πεις τι τιμή έχει και αν έχει προστασία UVB γιατί από την εικόνα βλέπω μόνο UVA, γιατί ψάχνω την ιδανική κρέμα οπότε καταλαβαίνεις.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι πολύ για τις διευκρινιστικές ερωτήσεις! Συμφωνώ πως η επιλογή του σωστού αντηλιακού θα πρέπει να γίνεται με προσοχή και με βάση την προστασία που μας προσφέρουν! Όπως αναφέρω και παραπάνω, το συγκεκριμένο προστατεύει από την υπεριώδη ακτινοβολία: ακτίνες UVA (υπεύθυνες για τη γήρανση του δέρματος) και ακτίνες UVB (υπεύθυνες για τα ηλιακά εγκαύματα) αλλά και από τη ορατή ακτινοβολία (VIS) και από την υπέρυθρη (IR)! Επίσης, προστατεύει το DNA των κυττάρων και βλαστοκύτταρα του δέρματος! Θεωρώ πως είναι η πιο ολοκληρωμένη αντηλιακή κρέμα που έχω συναντήσει και χαίρομαι που πρωτοπόρος είναι η Frezyderm, η οποία είναι μια από τις ελληνικές εταιρίες που εμπιστεύομαι! Πέρα απ'όλα αυτά, γνωρίζοντας πως έχεις λιπαρή επιδερμίδα, στην προτείνω ανεπιφύλακτα και είμαι σίγουρη πως θα σε βολέψει! Φαντάσου πως στην υφή είναι σαν το primer των Sephora! Μια μικρή ποσότητα αρκεί! Μη ξεγελαστείς επειδή είναι διαφανής! Όσο για την τιμή, εγώ την αγόρασα από το pharmacy235 περίπου 15€! Σου προτείνω να το ψάξεις online!
      ΥΓ: Νομίζω πως δεν έχω δώσει ποτέ τοοοσο μεγάλη απάντηση! Ελπίζω να μη σε κούρασα! Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένη με το συγκεκριμένο αντηλιακό!
      Φιλάκια πολλά xxx

      Delete
    2. Με έψησες.... ειδικά εκεί που μου είπες ότι η υφή είναι σαν το primer των Sephora.... θα την πάρω <3 Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ

      Delete
  4. Replies
    1. Όχι δεν έχει χρώμα! Είναι διαφανής με μια ελαφρώς κίτρινη χροιά αλλά όταν εφαρμόζεται γίνεται ένα με το δέρμα! Η εταιρία τη χαρακτηρίζει "αόρατο μανδύα"!

      Delete
  5. Σήμερα έλαβα ένα mini size του συγκεκριμένου αντηλιακού και ανυπομονώ να το δοκιμάσω, έχω ακούσει πολύ καλά λόγια! Πολύ ωραίο review Μαίρη μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου! Δοκίμασέ το και πες μας εντυπώσεις! Φιλάκια xxx

      Delete
  6. Ουάου! Δεν την έχω δοκιμάσει και είναι η πρώτη αντηλιακή που βλέπω με τέτοια υφή! Αν και αγόρασα αντηλιακά για φέτος, θα την πάρω και αυτή! Δείχνει η ιδανική και μακάρι να ταιριάξει κ στην δική μου επιδερμίδα! Πολύ καλό post.
    Φ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Την πρώτη φορά που τη δοκίμασα στο φαρμακείο είχα ακριβώς την ίδια αντίδραση, ΟΥΑΟΥ! Δε νομίζω πως κυκλοφορεί άλλη αντηλιακή με αντίστοιχη υφή! Την απλώνεις και απλά εξαφανίζεται, αφήνοντας το δέρμα τοοοσο απαλό! Περιμένω να μου πεις την άποψή σου οπωσδήποτε! Φιλάκια πολλά!

      Delete
  7. Έχω ακούσει τόσα καλά λόγια,θέλω πολύ να τη δοκιμάσω!Προς το παρόν έχω αντηλιακή προσώπου της Castalia ακόμη στο κουτάκι και 2 travel size από Apivita,αλλά επειδή είμαι μανιακή με την προστασία του προσώπου,σίγουρα δεν θα μου φτάσουν για όλο το καλοκαίρι..Με έψησες! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε καταλαβαίνω απόλυτα! Ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες δεν αποχωρίζομαι το αντηλιακό μου! Να τη δοκιμάσεις με την πρώτη ευκαιρία! Πίστεψέ με, θα τη λατρέψεις!

      Delete
  8. ΟΚ είναι στη λίστα μου!! Φέτος έχω ήδη πάρει αντηλιακό αλλά του χρόνου θα το δοκιμάσω σίγουρα! Έχει απίστευτη υφή και σίγουρα σε εμπιστεύομαι ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ για την ψήφο εμπιστοσύνης Σοφακι μου! Επειδή υποψιάζομαι πως η λίστα σου είναι μεγαλούτσικη (χιχι) βάλτη πάνω πάνω! Του χρόνου οπωσδήποτε! :-)

      Delete
  9. Μπορώ να πω πως μόλις ενθουσιάστηκα κι εγώ!! Έχω ακούσει μόνο καλά για το συγκεκριμένο οπότε θέλω να το δοκιμάσω τρελά!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κάτι μου λέει πως μόλις τη δοκιμάσεις θα ενθουσιαστείς ακόμη περισσότερο! Σίγουρα αξίζει μια δοκιμή! Εγώ πάντως δύσκολα θα την αλλάξω :-)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...