Bioten Bodyshape Intensive Anti-Cellulite Serum


 Ο καυτός ήλιος έχει αρχίσει σιγά σιγά να κάνει έκδηλη την παρουσία του και να μαρτυρά ολοένα και περισσότερο τον ερχομό του καλοκαιριού! Όπως καταλαβαίνετε, το μυαλό μου ταξιδεύει ήδη σε χρυσές παραλίες και έχω αρχίσει να ονειρεύομαι καταγάλανα νερά και δροσερά κοκτέιλς!


 Μαζί με τα σχέδια για τις καλοκαιρινές μας αποδράσεις, ξεκινά και η προσπάθεια να "κουκουλώσουμε" τις χειμερινές μας αμαρτίες!  Σύμμαχός μου σε αυτή την προετοιμασία είναι η Bioten, η οποία φέτος κυκλοφόρησε το Intensive Anti-Cellulite Serum*. Πρόκειται για έναν εντατικό ορό κατά της κυτταρίτιδας, ή διαφορετικά για τον "προσωρινό κολλητό μας" πριν τον ερχομό του καλοκαιριού!


 Θα ξεκινήσω από τη συσκευασία, η οποία είναι πλαστική, πράγμα που για μένα σημαίνει πως μπορώ να την παίρνω μαζί μου οπουδήποτε, χωρίς το φόβο μη μου σπάσει! Έρχεται με αντλία, την οποία θεωρώ απίστευτα βολική και η συγκεκριμένη βγάζει την ποσότητα που χρειάζομαι κάθε φορά! Επιπλέον, η αντλία μας εγγυάται πως το προϊόν παραμένει προστατευμένο, ωστόσο η αδιαφανής συσκευασία του δε με βοηθά να γνωρίζω πόσο προϊόν έχει απομείνει στη συσκευασία!


 Εφαρμόζοντάς το θα αισθανθείτε μια αίσθηση δροσιάς, που σε καμία περίπτωση δε θυμίζει αντίστοιχα προϊόντα κατά της κυτταρίτιδας άλλων εταιριών , τα οποία δημιουργούν την αίσθηση "καψίματος".
 Είναι σε μορφή serum, πράγμα που σημαίνει πως αυξάνεται η  αποτελεσματικότητα των συστατικών του και απορροφάται σε δευτερόλεπτα χωρίς να αφήνει την παραμικρή λιπαρότητα στην επιδερμίδα!

 Περιέχει Lipofirmένα σύμπλεγμα φυσικών συστατικών, που επαναφέρει τη δομή του κολλαγόνου του δέρματος, αυξάνοντας και ρυθμίζοντας τη μικροκυκλοφορία και Acai Berry, το οποίο αποκαλείται το super fruit του Αμαζονίου και αποτελεί ένα φυσικό αντικυτταριτιδικό συστατικό!


 Χρησιμοποιώ το συγκεκριμένο ορό ευλαβικά πρωί-βράδυ στις προβληματικές περιοχές (μηροί, γοφοί, κοιλιά) με μεγάλη ευχαρίστηση, μιας και το υπέροχο δροσερό άρωμά του μου φτιάχνει τη διάθεση!
 Μετά από ένα μήνα εντατικής χρήσης, το δέρμα μου είναι αισθητά πιο λείο και πιο απαλό, ενώ παραμένει σωστά ενυδατωμένο! Πρόκειται για ένα προϊόν που θα συνεχίσω να χρησιμοποιώ, συνδυάζοντάς το με σωστή διατροφή και άσκηση γιατί μη ξεχνάτε πως κανένα προϊόν δε μπορεί να κάνει θαύματα εάν δε το βοηθήσουμε κι εμείς λιγάκι!



Εσείς ξεκινήσατε τις προετοιμασίες για το καλοκαιράκι?
Ποιά προϊόντα χρησιμοποιείτε?



6 comments:

  1. polu wraio post!!den exw xrhsimopoiisei pote kremes gia kuttaritida gt 8ewrw oti den kanoun kati :(
    isws kai na kanw la8os!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Σίγουρα μια κρέμα δεν μπορεί να κάνει κάτι από μόνη της! Σε συνδυασμό όμως με σωστή διατροφή και άσκηση μπορεί σίγουρα να βοηθήσει!Χρειάζεται όμως συστηματική χρήση και υπομονή για να δεις αποτελέσματα!

      Delete
  2. Πολύ ωραίο review!! Και ότι σκεφτόμουν να το δοκιμάσω :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Κλαίρη μου! Να το δοκιμάσεις και να μας πεις εντυπώσεις! Εγώ σίγουρα θα συνεχίσω να το χρησιμοποιώ και κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού μιας και είναι απίστευτα δροσιστικό! Σε φιλώ xxx

      Delete
  3. Πολύ ωραία ανάρτηση κορίτσι! Αν είναι τόσο καλό θα το δοκιμάσω κι εγώ. Πάντα βέβαια με σωστή διατροφή και άσκηση! Σε φιλώ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου! Έχω ευχαριστηθεί πολύ τη χρήση του! Όταν το δοκιμάσεις περιμένουμε εντυπώσεις! Φιλιά και από μένα!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...